در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ + فیلم (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد شهرداری بانی پویش‌های فرهنگی | نگاهی به عملکرد موفق پویش «نذر من» در مشهد افزایش مازوت سوزی با کاهش گاز تحویلی به نیروگاه توس مشهد برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد امیر آذریان: هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند شهردار منطقه۸ مشهد: اجرای پروژه‌های عمرانی در اراضی پادگان، حاصل تعامل ارتش با مدیریت شهری است
سرخط خبرها

مترو مشهد-گلبهار به شبکه مترو مشهد متصل می‌شود

  • کد خبر: ۲۳۹۴۴۶
  • ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
  • ۴۹
مترو مشهد-گلبهار به شبکه مترو مشهد متصل می‌شود
پروژه قطار حومه مشهدگلبهار سال‌۱۳۸۴ به تصویب شورای عالی ترافیک کشور و سال‌۱۳۸۹ به تصویب دفتر فنی استانداری خراسان‌رضوی رسید و سال‌۱۳۹۱ کلنگ این طرح رسما به زمین زده شد، اما هنور به نتیجه نرسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دغدغه فاصله محل زندگی تا محل کار، آن‌قدر اهمیت دارد که ممکن است حتی در انتخاب شغل یا محل زندگی تأثیرگذار باشد. هزینه‌های حمل‌و نقل روزانه در زندگی گاهی آن‌قدر کمرشکن می‌شود که بخش زیادی از درآمد خانوار‌هایی که دارای خودرو شخصی نیستند باید صرف حمل‌ونقل شود.

حال تصور کنید محل زندگی در یکی از شهرک‎‌های اقماری مشهد باشد و شما هر روز برای رسیدن به محل کار ناچار باشید که این هزینه را بپردازید. دغدغه و مشکلی که بسیاری از ساکنان شهر گلبهار و بینالود و حتی کسانی که در شهرک‌های صنعتی مشغول به کار هستند به عنوان مسئله‌ای جدی از آن صحبت می‌کنند. گلبهار با پروژه مسکن مهر برسر زبان‌ها افتاد. 

در ادامه و در قالب واگذاری زمین‌هایی با عنوان پروژه نهضت ملی مسکن، یا واگذاری زمین در بینالود به واجدان شرایط در طرح فرزندآوری این شهر‌ها به مسکن و سرپناهی برای اقشار متوسط جامعه تبدیل شد، اما از آنجا که اغلب ساکنان این شهرک‌های اقماری در کلان‌شهر مشهد مشغول به کار هستند، نیاز به راه‌اندازی مترو برای حمل‌ونقل آسان، سریع، ایمن و ارزان یکی از ضرورت‌هایی است که بیش از ۱۰ سال است در مترو گلبهار به مشهد به سرانجام نرسیده است. مسئله‌ای که مطالبه‌ای جدی از سوی برخی از شهروندان است. شهروندانی که هر روز ناچارند مسافت دوری را بین محل زندگی و محل اشتغال طی کنند.

بیش از یک دهه انتظار

شهروندی در پیامی به ستون حرف مردم نوشت: سال‌هاست منتظریم پروژه مترو به نتیجه برسد. از یک طرف با این شرایط بد اقتصادی مسکن داریم و خوشحالیم، اما از طرف دیگر هر روز ناچاریم هزینه زیادی را برای رسیدن به محل کار در مشهد بپردازیم. چرا از این پروژه صحبت می‌شود، اما به سرانجام نمی‌رسد؟

شهروند دیگری که در طرح فرزندآوری به او در بینالود زمین اختصاص یافته است، می‌گوید: زمین رایگان در بینالود داده‌اند. از آنجایی که مالکیت داریم می‌توانیم بفروشیم، اما با پول این زمین امکان ساخت خانه یا خریدن ملکی در مشهد فراهم نیست. در بینالود نیز اگر بخواهیم خانه‌ای را بسازیم برای رفت‌و‌آمد به محل کار در مشهد به مشکل می‌خوریم. هیچ صحبتی نیز درباره راه‌اندازی مترو نمی‌شود. وقتی در این مکان‌ها زمین می‌دهند فکری برای رفت‌وآمد مردم هم داشته باشند.

پروژه قطار حومه مشهدگلبهار سال‌۱۳۸۴ به تصویب شورای عالی ترافیک کشور و سال‌۱۳۸۹ به تصویب دفتر فنی استانداری خراسان‌رضوی رسید و سال‌۱۳۹۱ کلنگ این طرح رسما به زمین زده شد، اما هنور به نتیجه نرسیده است. در همین راستا و به منظور پیگیری مطالبه مردمی سراغ کیانوش کیامرز، مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد رفتیم تا این مسئله را جویا شویم.

گلبهار در اولویت راه‌اندازی است

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد صحبت خود را با بیان اینکه شهرک‌های اقماری زیرمجموعه وزارت راه‌وشهرسازی هستند، آغاز می‌کند و می‌گوید: در وزارت راه‌وشهرسازی برای شهرک‌های اقماری برنامه‌ای نوشته شده است و دورنمای پانزده ساله برای تمام شهرک‌های اقماری در نظر گرفته شده است. برای مشهد نیز گلبهار و بینالود در طرح هستند.

کیامرز با اشاره به جلسه‌ای که چند سال گذشته برگزار شده است، بیان می‌کند: قرار است امتداد مسیر به انتهای خط‌۵ برسد. این طرح در گلبهار در حال اجراست. در بینالود نیز بستگی به بررسی‌های وزارت راه و شهرسازی دارد که چه زمانی اقدام شود.

دورنمای نزدیکی نمی‌بینیم

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد درباره چشم‌انداز راه‌اندازی مترو گلبهار اظهار می‌کند: اجرای این طرح به نظر می‌رسد دورنمای نزدیکی ندارد، اما به این نکته باید اشاره داشت که گلبهار در اولویت است. تا زمانی که مترو در گلبهار انجام نشود پروژه بینالود آغاز نخواهند شد. نکته‌ای که باید اشاره داشت این است که گلبهار نیز حدود ۱۰‌سال است دچار چالش راه‌اندازی است. 

او درباره موانع موجود تصریح می‌کند: در بحث موانع اصلی، مسئله مهم بودجه است. درباره گلبهار این بودجه کامل اختصاص نیافته است. مورد بعدی ظرفیت خود شهر است. شهر اقماری بینالود نسبت به گلبهار به لحاظ جمعیت اصلا قابل مقایسه نیست. گلبهار در حال رشد است به هر حال در اولویت است.

کیامرز می‌افزاید: درباره گلبهار نیز زیرسازی‌ها انجام شده و تونل به سمت خط یک قطار شهری مشهد در حال احداث است. البته طرحی که ارائه شده این‌گونه است که هم به خط یک و هم به خط ۳ بتواند متصل شود، اما در مجموع دورنمای نزدیکی برای تحقق این مسئله نمی‌بینیم.

درخواست امتداد خط‌۳ تا شهرک ابوذر

پاسخ مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد همچنین درباره دغدغه یکی از شهروندان که با ارسال پیام به ستون صدای مردم خواستار امتداد خط ۳ قطار شهری مشهد تا شهرک ابوذر شده بود، نیز از این قرار است: در ارتباط با این موضوع، باید به این نکته اشاره داشت که آخرین ایستگاه خط‌۳ قطار شهری مشهد در انتهای بولوار شهید اصلانی (میدان حسن‌آزادی) و ابتدای شهرک ابوذر جانمایی شده است.
کیانوش کیامرز این تأکید را دارد که با این ایستگاه دسترسی ساکنان شهرک ابوذر و شهید تنباکوچی به مترو فراهم می‌شود.

پروژه‌ای اولویت‌دار، اما با تأخیر

اردیبهشت امسال بود که به نقل از خبرگزاری صد‌او‌سیما، رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه بودجه کشور درباره تکمیل مترو گلبهار به مشهد گفته بود که این پروژه در ردیف پروژه‌های اولویت‌دار دولت قرار گرفته است.
مسعود شکیبایی در‌این‌باره گفته بود: قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) پای کار است. تولیت آستان قدس رضوی نیز به این مهم ورود کرده است. مترو گلبهار به مشهد پروژه مهم و شاخصی است که برای تکمیل آن علاوه بر دولت، مجموعه استانی نیز باید پیگیر باشد.

مترو گلبهار به مشهد چهل‌کیلومتر طول دارد که زیرسازی ۳۶‌کیلومتر آن انجام شده و مابقی تونل بوده که اجرای آن زمان‌بر است. در بخش زیرسازی و ابنیه، این پروژه به جز تونل این مسیر، تقریبا ۸۰‌درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اکنون می‌توان ریل‌گذاری و روسازی ۳۵‌کیلومتر از مسیر پروژه را شروع کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۹
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۳
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
3
28
به سلامتی ان شاءالله زودتر سر بگیره قطار گلبهار مشهد بخاطر اون بنده خدایی که ساکن گلبهار هست و شغلش داخل مشهد و بالعکس برای رفاه حال هموطنانم امید بخدا
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
4
43
بله انجام می شود اما کی ؟ اون کی مهمه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
4
32
از این حرفها زیاد می‌زنند ۱۰ سالی هست که امروز و فردا می‌کنند متروی گلبهار را
موسوی هستم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
4
29
لطفا پروژه آزاد راه و قطار مشهد به چناران خیلی طولانی شد ما که پیر شدیم.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
به عمر من و تو قد نمیده زیاد زور نزن
محمدبزم آرا مشهدمقدس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
4
21
بنام خدا وباسلام ، امیدواریم باتوجه به پتانسیل نیروی انسانی و تحصیل کرده موجود در شهرداری مشهد از نظرهمه مهندسان باتجربه درمورد طرح متروی مشهد گلبهار و دیگرخطوط شهرمشهد نظرخواهی نموده و بهترین گزینه را ارائه نمایند ،چون خط متروی 2 مشهد از پایانه شهید کاوه به انتهای پایانه طبرسی شمالی متصل نشده که این باعث مشکلاتی برای مسافرین و زووارایحاد نموده است ،موفق باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
3
14
وسایل حمل و نقل عمومی وقتی به سهولت در دسترس همگان باشد مردم به ندرت رو به وسایل شخصی می آورن
یک مادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
6
28
نمیدونم پس کی میخواهیم حرفی برای گفتن داشته باشیم؟بزنین شد فلان قیمت مشکلی نداریم...خونه شد خدا تومن...من الله توفیق...!دلار و طلا و...خدا رو شکر ما که با این چیزا کاری نداریم ...!پس مهم نیس!!!ماشین...!مهم نیس.؟!کرایه ها!!گوشت...؟مرغ!برنج!روغن...قندو شکر!!!شکر صدقه سر دولت مهربانم...هنو زنده ایم...!از خجالت بچه هامون میگیم عید محرمه ...ماه رمضونه...نمیشه شیرینی و آجیل خرید...لباس نو هم باشه برا بعد...خلاصه گفتن این چیزا تکرار مکررات هست واز ماست که بر ماست...!
خدایااااا مرسی!!!
من الله توفیق برادران مسئول!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
???????????
م ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
25
18
90درصد پیشرفت دردولت روحانی داشت
حسین صبوری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
متروی گلبهار ۷ یا ۸ ساله برای باغ شهدای آن خوابیده قبلشم زمان احمدی نژاد بود
پس الکی پز روحانی نده
امیر علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
اگه ۹۰ درصد پیشرفت توی دولت زخم بستر داشته، الان باید نزدیک به بهره‌برداری باشه!
درصورتی که دولت فعلی راهش انداخته و داره ریل گذاری می‌کنه...
دروغ هم حدی داره :)
عمران11
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
سلام دولت روحانی که کاری نکرد جز بدبخت کردن مردم
خود روحانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
جدی میفرمایید؟!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
آقای دکتر پزشکیان هم 10درصددیگه را درست خواهد کرد!
جواد خزایی
Germany
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
دولت روحانی خورد و رفت.
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
دروغ نگو بچه جان ۹۰ درصد رو حسن روحانی کی ساخت!!!!!؟؟
شهید رئیسی خدابیامرزتت، ۱۰ درصد دیگه هم آقای پزشکیان انشاالله میسازه و میزنه به نام خودش و آقای ظریف دغل باز.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
14
6
طرح های همه استانها پیشرفت کند انشالله
Hadi
United States of America
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
من خودم اوپراتور بچینگ ...کارگاه آب وخاک آستان قدس رضوی وشاغل پروژه متروی گلبهار هستم....هنوز پنجاه درصد کار مونده ودوازده سال دیگه کارداره... فعلا بخور بخوره....
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
0
3
بزک نمیر بهار میاد
علی قاسمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
0
1
کلنگ زیادزدندچون فکرندارندفقط اغراق می کنند..قطارمشهدگرگان چنددفعه کلنگ زدند ولی دریغ ازیک متر کار..شما که توانایی مالی نداریدبیخودمی کنیدبه شعورمردم بی احترامی می کنید..وعده سرخرمن بدیدخوبه..همش سرکاری ودروغ
علی قاسمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
0
5
به امیدخدا قطارشهری مشهدگلبهارازیک مردادگشایش می شودعلی برکت الله..
میدونیدچرا این طرح به تاخیرافتاده ...چون زمینهای توی مسیرمتروبینشان به درستی تقسیم نشده..تفاهم برای غنائم هنوزپیدا نکردند..ایرانه دیگه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
1
2
کم کم به حول قوه الهی مترو گلبهار به موزه میرود و مردم میتوانند از این تلاش های بی پایان بازدید با عمل آورند دلتون خوشه بخدا خخخخ
بحرینی
United States of America
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
1
2
متاسفانه اکثر پروژه ها در ایران آنقدر زمانبر هستند که مردم را خسته وناامید میکند همچون پروژه ای در کشورهای عربی حداکثر ۶ تا یکسال طول میکشد ولی درایران موهای دوره جوانی سفید می شود و انتظار همچنان باقیست ورودی مشهد از طرف قوچان درشان یک کلانشهر نیست و کم عرض بودن جاده و ترافیک ساعتها از عمر ما را به هدر می دهد چرا کشوری ثروتمند مثل ایران باید اینقدر ازقافله تمدن وتجدد عقب بیفتد تورا به خدا همه مسئولین ازبالاترین رده تا پایین ترین رده الویت را به مردم اختصاص دهید این سرمایه اجتماعی حیف است اینچنین از بین می رود دلیلش همین عملکردهای شماهست که مردم را از انقلاب ونظام ناامید میکند
مرتضی سبزی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
0
2
طی صحبت بعضی ها ما آدم بی چشم رویی پرویی و هستیم
حاج احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
0
6
باسلام
خدا بیامرزه شهید جمهور رو که قول داده بود تا نیمه اول سال ۱۴۰۴ متروی گلبهار افتتاح میشه . حالا با رفتن اون خدا بیامرز ، متروی گلبهار هم فاتحه.
هر چی اون خدا بیامرز رشته کرد بعدیا و بعضیا پنبه میکنن.
این خط و این هم نشون.
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
خدا رحمتش کنه،حیف شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
2
3
۱۴سال است طول کشید استاندار کجایی این همه کم کاری کی راه‌اندازی میشه مردم چقدر انتظار چقدر وعده قطار ۳زود راه‌اندازی ولی خط۲هنوز ریل نگذاشتن مردم در ترافیک جاده مشهد گلبهار خیلی اذیت میشن زودتر راه اندازی کنید
گلبهار
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
3
واقعا خسته شدیم از جاده شلوغ و ناامن گلبهار پیگیری کنید تموم بشه
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
5
دوازده سال برای ۴۰ کیلومتر.اونم ۳۶ کیلومترش روی زمین؟؟؟؟
دنی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
2
آرزو به دل نمیریم صلوات!
معصومه فاتح
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
2
سلام وخدا قوت ممنون از بفکر بودن واقعا از پیگیریهاتون آن شااله خدا کمکتون کنه تا این پروژه هم جمع بشه مردم براشون سخته این بار از روی دوش یک عده زیاد برمیدا رین به امید روز خبر افتتاح و راه‌اندازی این پروژه آن شااله
محمدرضآ
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
0
خدابخیرکنه زمین های گلبهار صدبرابرشد!!!!
جواد یغمایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
0
مطمئن باشید حالا حالا ها انجام نخواهد شد تو تعریض جاده مشهد چناران درموندن چه رسد به این پروژه
سروش قائمی پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
1
سلام و ادب،فقط خواستم از زحمات و متن زیبای خبرنگار،سرکار خانم جهانبخش تشکر کنم و خسته نباشید مخصوص بگم به ایشان??
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
3
0
مترو اهواز خوابیده پول نفت اهواز خرج مترو شهرهای دیگر می شود
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
0
10 سال با وعده های امروز فردا اعصاب مردم رو داغون کردن حالا اگه تهران بود سر 2 سال تموم شده بود
بیسواد روستایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
1
0
آری، شود. لیک به خون جگر شود. فعلا ناترازی برق رو حل کنید. این طرح‌ها ی بزرگ، مردانی بزرگ می‌طلبد. یه جوری تیتر می‌زنید، یا در این کشور زندگی نمی‌کنید، یا لق لق زبان دارید، یا روی حماقت ما حساب باز کردید،. چه شد، 20سال دنبال نیروگاه های اتمی بودیم، دنبال برق هسته ای بودیم، این همه تحریم رو به جان خریدیم. که به اینجا برسیم، چشم انداز 1404.این بود. چرا؟ کشور داره می پوکه، متوجه هستید؟ خیلی شرم آور است، که ایران، با این عظمت، در ابتدایی ترین، و مهم ترین فاکتور پیشرفت، که صنعت برق است، اینقدر به هن و تن افتاده، مدیریت کجاست، جالبه هیچ راهکاری برای حل مشکل نداره، فقط باید خاموشی و سهمیه بندی مدیریت بشه. اين ته مدیریت است. متاسفیم.
فاطمه
United States of America
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
1
1
تازه استان قدس ورود کرده ده ساله گذشته و اگه ورود نمی کرد شاید پنجاه سال دیگه هم هیچ اتفاقی نمی افتاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
0
سلام خسته نباشید میشه شما خانم خبرنگار از طرف من شهروند این سؤال رو جواب شو بگیرید برای من چون به ماجواب نمیدن آیا ۱۳سال شهرداری ملک منو تخریب کرده حالا در این سالیان فقط ميگه بودجه نداریم اون هم فقط شفاهی حالا فرقی میکنه محمود و حسن وشهید عزیز و رسیدیم پزشکیان ممنونم از شما
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
0
پروژه متروی گلبهار نماد عدم توانایی مسولین شده بقول خودشان 80٪تمومه 20%رو چند ساله نمیتونند تموم کنند مشت نمونه خروار
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
1
عنوان خبر رو طوری می نویسید که فقط برای پر بازدید کردن صفحه تون هست . انگار الان داره مترو مشهد گلبهار متصل میشه و بلیط میفروشن . عکسی هم که گذاشتین مربوط به خط آهن غرب کشور هست . من که همه روزه از مسیرهای کارگاهی مترو گلبهار عبور میکنم قدم مهمی تو پیشرفت کار ندیدم
رضا رحمانیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
0
باسلام اقایون میول بفکر ماساکنین گلبهار تو رو خدا باشید وهرچه سریعتر بوجه ان رافراهم کنید نباشک که بوجه گلبهار صرف جای دیگه بکنید که مدیکن همه اقشار ساکنین خانوادهای گلبهار هستید دعای ما بدرقه راهتان انشالاه که سریعتر شاهد راه اندازی این مترو باشیم
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
0
0
با سلام میخوام بگم با اومدن مدیر عامل جدید شرکت استان قدس پروژهای آزادراه و مترو گلبهار یکی پس از دیگری داره، تعطیل میشه واکثرپرسنل روهم تسویه ‌کردن وبا این شرایط کارگرها دوباره بیکار و پروژه ها نیز به لقاالله میپیوندن تورو خدا لطفا به فکر مردم باشین ممنونم از کسایی که پیگیر این قضیه هستن خدا نگهدار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
0
0
انشالله در صد سال آینده به بهره برداری می رسد.
سزار
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
0
0
انشالله تا1417
به پایان می رسد
عزت بورنگ
United States of America
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
0
0
خدا کنه هر چه زودتر مترو گلبهار مشهد درست بشه واقعاً زمستان ها سخته بچه ها میرن دانشگاه و هزینه های زیاد از مسئولان محترم تقاضا داریم به فکر گلبهار باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
0
0
تو دوزاده سال کافیه یه شهر ایجاد بشه و آباد بشه بعد اینجا هنوز یه خط مترو نتونستن راه بندازن،اینقدر که بخور بخور تو پروژه ها زیاده پول کم میارن،واقعا جای تاسف داره
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
0
0
انشاالله ظهور امام زمان
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->